Stěhování skladů, obchodu a archivů
Svěřtě stěhování odborníkům
Stěhování skladů, obchodů a archivů Praha
Poradíme si se stěhováním skladových prostor, archivů a obchodů v Praze i celé České republice.
Jsme pražská firma zajišťující profesionální služby v oblasti stěhování, přepravy a montáží nábytku. Disponujeme mnoha typy vozů a veškerým stěhovacím vybavením. Práce zajišťují naši zkušení, vstřícní a pečliví pracovníci. Díky tomuto spojení jsme perfektně připraveni na každé stěhování.
U stěhování skladů a archivů, kde je větší objem zboží nebo jiných skladovaných věcí, je před samotným stěhování důležitá prohlídka naším technikem. Během této prohlídky vše vyhodnotíme, naplánujeme s přihlédnutím k Vašim požadavkům a do druhého dne vyhotovíme cenovou kalkulaci.

Při spolupráci s námi můžete očekávat:
- Vypracování smluvně podložené nabídky na základě Vašich požadavků.
- Efektivní naplánování průběhu zadaných prací.
- Vysokou úroveň profesionality během stěhování vašeho skladu, archivu či obchodu.
- Flexibilitu při změně Vašich požadavků
- Dodržení termínu předání prací
- A v neposlední řadě příznivou cenu našich služeb.
Po dohodě navíc zajistíme:
- Demontáž a montáž regálů či jiného vybavení
- Rozmístění vybavení a zboží v nových prostorách
- Kompletaci zboží na palety
- Průchodnost přístupových tras
- Zabalení křehkého zboží
Při stěhování navíc neúčtujeme.
- Příplatky za víkendy a svátky.
- Montáže a demontáže
- Osobní schůzku a konzultaci s naším technikem
Čeká vás stěhování? Jak máte postupovat? Vezmeme to pěkně krok za krokem.
1. Kontaktujte nás
Zavolejte nám, nebo napište, že máte předběžný zájem o naše služby. Domluvíme se na schůzce, respektive na prohlídce stěhovaných prostor.
2. Prohlídka
V domluveném čase se sejdete se zástupcem naší firmy, který bude mít celé Vaše stěhování na starosti. Vše s Vámi prokonzultuje, poradí s přípravou, dohodne se s Vámi na rozsahu služeb a navrhne nejefektivnější variantu průběhu celého stěhování.
3. Nabídka
Nejpozději do druhého dne Vám zašleme strukturovanou nabídku vypracovanou na základě Vašich požadavků. Pokud Vám nabídka bude vyhovovat, závazně si potvrdíme termín stěhování.
4. Před stěhováním
Přivezeme Vám obalový materiál ( standardní a PC krabice, bublinkové a strečovací folie, štítky a pásky) V případě potřeby zajistíme i balicí servis včetně popisu jednotlivých krabic a inventáře. Co bude potřeba, tak demontujeme. Zajistíme zábory parkovacích míst, průchodnost přístupových tras a jejich ochranu tak, abychom předešli jakémukoliv poškození prostor ve kterých pracujeme.
5. Stěhování
Samotné stěhování proběhne dle navrhnutého harmonogramu. Vše rozmístíme dle plánku nebo instrukcí v nových prostorách. Případné změny budeme řešit operativně. Pojištění manipulace, přepravy i prostor ve kterých pracujeme je samozřejmostí.
6. Po stěhování
Vše má své místo a vy se už můžete pomalu začít věnovat své práci. Pokud jste měli zapůjčené krabice, máte dostatek času na jejich vybalení a vrácení.
7. Byli jste spokojeni ?
Věříme, že ano Najděte si prosím chvilku a napište nám referenci. Budeme také rádi, když nás doporučíte dál. Děkujeme Vám.
Zaujaly vás naše služby? Napište si o cenovou kalkulaci.
Samozřejmě nezávazně a zdarma. Vyplňte níže formulář a hned budete vědět cenu a co to obnáší.
Nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 735 508 608.