Stěhování hotelů a restaurací
Přestěhujeme hotel, restauraci, bar. Jednoduše vše co bude potřeba. Svěřte stěhování profesionálům.
Stěhování restaurací a hotelů Praha
Nabízíme profesionální přestěhování hotelového, restauračního či jiného provozního vybavení.
Před samotným stěhováním je důležitá prohlídka naším technikem. Během této prohlídky vše vyhodnotíme, naplánujeme s přihlédnutím k Vašim požadavkům a do druhého dne vyhotovíme cenovou kalkulaci.
Zajistíme bezpečnou přepravu, balení i případnou montáže Vašeho inventáře. Poradíme si se stěhováním těžkých předmětů výrobních úseků jako jsou například konvektomaty, hnětače a velké nerezové stoly.
Provádíme
- Stěhování hotelového vybavení
- Stěhování restaurací a jídelen
- Stěhování barů
- Stěhování vináren a pivnic
- Stěhování diskoték a klubů
- Stěhování konvektomatů, pultů, mrazicích boxů,lednic, nerezových stolů aj.

Při spolupráci s námi můžete očekávat
- Vypracování smluvně podložené nabídky, na základě Vašich požadavků.
- Efektivní naplánování průběhu zadaných prací.
- Vysokou úroveň profesionality během stěhování Vaší restaurace či hotelového vybavení
- Flexibilitu při změně Vašich požadavků
- A v neposlední řadě příznivou cenu našich služeb.
Po dohodě navíc zajistíme
- Demontáž a montáž vybavení (ve spojích, ne od přívodů)
- Rozmístění vybavení v nových prostorách
- Systematické balení drobného inventáře
- Důkladné balení křehkého inventáře
Při stěhování v rámci Prahy navíc neúčtujeme
- Příplatky za víkendy a svátky.
- Osobní schůzku a konzultaci s naším technikem
Čeká vás stěhování? Jak máte postupovat? Vezmeme to pěkně krok za krokem.
1. Kontaktujte nás
Zavolejte, nebo nám napište, že máte předběžný zájem o naše služby. Domluvíme se na schůzce, respektive na prohlídce stěhovaných prostor.
2. Prohlídka
V domluveném čase se sejdete se zástupcem naší firmy, který bude mít celé Vaše stěhování na starosti. Vše s Vámi prokonzultuje, poradí s přípravou, dohodne se s Vámi na rozsahu služeb a navrhne nejefektivnější variantu průběhu celého stěhování.
3. Nabídka
Nejpozději do druhého dne Vám zašleme strukturovanou nabídku vypracovanou na základě Vašich požadavků. Pokud Vám nabídka bude vyhovovat, závazně si potvrdíme termín stěhování.
4. Před stěhováním
Přivezeme Vám obalový materiál ( standardní a PC krabice, bublinkové a strečovací folie, štítky a pásky) V případě potřeby zajistíme i balicí servis včetně popisu jednotlivých krabic a inventáře. Co bude potřeba, tak demontujeme. Zajistíme zábory parkovacích míst, průchodnost přístupových tras a jejich ochranu tak, abychom předešli jakémukoliv poškození prostor ve kterých pracujeme.
5. Stěhování
Samotné stěhování proběhne dle navrhnutého harmonogramu. Vše rozmístíme dle plánku nebo instrukcí v nových prostorách. Případné změny budeme řešit operativně. Pojištění manipulace, přepravy i prostor ve kterých pracujeme je samozřejmostí.
6. Po stěhování
Vše má své místo a vy se už můžete pomalu začít věnovat své práci. Pokud jste měli zapůjčené krabice, máte dostatek času na jejich vybalení a vrácení.
7. Byli jste spokojeni ?
Věříme, že ano. Najděte si prosím chvilku a napište nám referenci. Budeme také rádi, když nás doporučíte dál. Děkujeme Vám.
Zaujaly vás naše služby? Napište si o cenovou kalkulaci.
Samozřejmě nezávazně a zdarma. Vyplňte níže formulář a hned budete vědět cenu a co to obnáší.
Nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 735 508 608.