Vystěhování kancelářského vybavení v rámci budovy

Dnes jsme dostali za úkol vystěhovat vybavení kanceláře do blízké chodby a tím připravit prostor pro víkendovou pokládku koberců.
Nešlo pouze o vystěhování nábytku, ale o komplexní vyklizení dvou plně vybavených kanceláří. Veškeré šanony a dokumenty jsme naskládali do krabic, odpojili jsme IT techniku a samozřejmě vystěhovali veškerý nábytek. Prostor k uložení, chodba, nebyl největší, ale co bychom to byli za stěhováky, kdybychom si neporadili. Vše tedy proběhlo jak mělo a po víkendovém položení koberců jsme vše znovu nastěhovali, zapojili PC, vybalili šanony a kancelář mohla fungovat dál. Budete-li řešit podobnou situaci, obraťte se na nás. Rádi Vám s čímkoliv pomůžeme.
Více naleznete (odkaz: stěhování v budovách a objektech“)

Fotky z výše uvedeného stěhování