Stěhování domácností
Zajišťujeme stěhování domácností v rámci Prahy i celé ČR. Obraťte se na nás. Přestěhujeme i Váš domov.
Se všemi těmi starostmi okolo stěhování nezapomeňte včas nahlásit změnu trvalé adresy úřadům a dalším subjektům, které by o změně Vašeho bydliště měly být informovány.
Vše hlašte až poté co budete mít nájemní smlouvu nebo kupní smlouvu a zápis v katastru nemovitostí. Variantou je také úředně ověřené písemné potvrzení oprávněné osoby (např. majitele nemovitosti) o souhlasu s ohlášením změny místa trvalého pobytu a opět doklad, který to dokazuje (např. výpis z katastru nemovitostí)
Zde je nutné nahlásit změnu trvalého pobytu:
místně příslušný obecní úřad
vyplnit a podepsat přihlašovací lístek k trvalému pobytu na základě předložení dokladu resp. občanského průkazu a najemní smlouvy nebo výpisu z katastru nemovistostí. Dostanete prozatimní doklad na kterém budou uvedeny obě adresy tedy nová i stará. Následně (do 15 dnů) zažádáte o nový OP (je potřeba pasová fotografie a poplatek 50,- kč). Ten by měl být k vyzvednutí do 30 dnů od žadosti (spíše dříve)
zdravotní pojišťovna
platí oznamovací povinnost do 30 dnů po nahlášení místně příslušnému obecnímu úřadu
finanční úřad
je napojen k základním registrům, ale je potřeba si vše raději ohlídat, zvlášť pokud se stěhujete mimo územní působnost FÚ. Měl by Vám přijít dopis, ve kterém bude uvedeno, k jakému příslušnému úřadu a k jakému datu bude Váš spis předán.
úřad práce
napojen na centrální registr. Platí ale osmidenní ohlašovací povinnost v případě státní sociální podpory, tedy pěstounské péče, dávek pro osoby zdravotně postižené, příspěvku na péči, hmotné nouze i podpory v nezaměstnanosti. Jednoduše v případě pobírání jakéhokoliv příspěvku nebo pokud za Vás ÚP hradí zdravotní pojištění.
živnostenský úřad
změna adresy trvalého bydliště proběhne automaticky. V případě že krom trvalé adresy měníte i sídlo podnikatele, je nutné novou adresu sídla do 15 dnů nahlásit (na jakémkoli živnostenském úřadě, bez ohledu na místní příslušnost),
česká správa sociálního zabezpečení
není nutné nic oznamovat. Úřad si změnu zaktualizuje z centrálních registrů. Hlásit změnu musíte pouze v případě, že pobíráte důchod. Pokud pobíráte důchod skrze složenku, stačí změnu trvalého bydliště s dostatečným předstihem nahlásit na poště. Pokud Vám důchod chodí na účet, je třeba poslat vlastnoručně podepsané prohlášení resp. oznámení o změně trvalého bydliště (jméno, přijímení, rodně číslo, žádost a podpis) na adresu ČSSZ, Křížová 25, 225 08 Praha 5
katastrální úřad
není nutné nic oznamovat. Úřad si změnu zaktualizuje z centrálních registrů.
pošta
nahlásit co nejdříve. (Pro změnu doručovací adresy)
Odbor dopravy:
řidičský průkaz
stěhujete-li se v rámci města či obce, nový řidičský průkaz potřebovat nebudete. Pokud se stěhujete dále, je nutné do 5-ti pracovních dnů zažádat o nový ŘP (je potřeba pasová fotografie a poplatek 50,- kč).
registr vozidel
do 10 pracovních dnů od změny trvalého bydliště je nutné zažádat o změnu v registru resp. výměnu malého TP (poplatek 50,- kč ) a změnu záznamu ve velkém TP. SPZ Vám zůstává i v případě přestěhování do jiného kraje.
Kde také hlásit změnu:
- školka, škola, kroužky
- dodavatelé (elektřina, plyn, voda)
- služby (internet,TV, telefon, předplatné tisku atd.)
- finanční instituce u kterých využíváte nějakou službu (vedení účtu, úvěr, leasing atd.)
- pojišťovny u kterých využíváte nějaký produkt (životní pojištění, povinné ručení atd.)
- účetní, daňový a finanční poradce
- lékař
- organizace a sportovní kluby ve kterých jste členem
- A samozřejmě rodině a přátelům.
Zaujaly vás naše služby? Napište si o cenovou kalkulaci.
Samozřejmě nezávazně a zdarma. Vyplňte níže formulář a hned budete vědět cenu a co to obnáší.
Nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 735 508 608.