Stěhování kanceláří a firem

Přestěhujeme jak „rodinnou kancelář“, tak regionální firmu i sídlo velké společnosti. Svěřte stěhování kanceláře či firmy odborníkům z Vektos.

Stěhování kanceláří, regionálních firem i velkých společností.

Čeká Vás a Vaše kolegy stěhování ? Hledáte spolehlivou stěhovací službu, která si se stěhováním vaší kanceláře bez problémů poradí ? První krok máte za sebou. V těch dalších už spolupracujte s odborníky.

Jsme pražská firma zajišťující profesionální stěhovací služby, autodopravu a montáže nábytku. Disponujeme mnoha typy vozů a veškerým stěhovacím vybavením. Práce zajišťují naši zkušení, vstřícní a pečliví pracovníci. Díky tomuto spojení jsme perfektně připraveni na každé stěhování.

Zařídíme vše potřebné včetně záboru parkovacích stání, domluvu se správou budov, ochranu přístupových tras a výtahů tak, abychom předcházeli sebemenšímu poškození prostor ve kterých pracujeme.

Stěhování kanceláří a firem

Přípravu na stěhování kanceláří lze zajistit dvěma způsoby:

  1. S předstihem Vám dovezeme krabice, štítky a obalový materiál. Vy si vše připravíte a na nás zůstane stěhování, přeprava a rozmístění nábytku v nových prostorách.
  2. Využijete náš balící servis. To znamená, že zítra ráno přijdete do práce, uvaříte si kávu do svého oblíbeného hrnku, usednete ke svému stolu, zapnete svůj počítač. To vše bude stejné jako dnes. S tím rozdílem, že budete mít kancelář na jiném místě.

Samozřejmostí je stěhování veškerých typů kancelářského vybavení včetně potřebných montáží.

Přestěhujeme kompletní vybavení Vaší kanceláře. Stoly, židle, skříně, IT techniku včetně serverů a projektorů. Poradíme si i s těžkými břemeny jako jsou trezory, velké multifunkční tiskárny a recepční pulty. Kvůli stěhování vaší kanceláře či firmy nemusíte přerušovat provoz a přestat tak vydělávat. Čas stěhování vám přizpůsobíme. Stěhujeme o víkendu, během svátků i přes noc. Stačí se jen domluvit

Stěhování kanceláří a firem

Při spolupráci s námi můžete očekávat:

  • Vypracování smluvně podložené nabídky na základě Vašich požadavků.
  • Naplánování prací s důrazem na maximální efektivitu průběhu celého procesu.
  • Vysokou úroveň profesionality během stěhování Vaší firmy s možností:
  • Zabalení dokumentů, drobného inventáře, PC a další elektroniky.
  • Zapůjčení krabic a veškerých obalových materiálů.
  • Označení (po dohodě možné i evidenci) stěhovaných předmětů.
  • Likvidace vyřazeného inventáře.
  • Skartace dokumentů.
  • Rozmístění stěhovaných předmětu dle požadavků v nových prostorách.
  • Drobné montáže (věšení nástěnek, projektorů aj.)
  • Flexibilitu při změně Vašich požadavků.
  • Dodržení termínu předání prací.
  • A v neposlední řadě příznivou cenu našich služeb.

 

Nabízíme nejen kompletní stěhování kanceláří a firem, ale i menší výpomoc

Zavolejte si nás kdykoliv budete potřebovat:  

  • Vyměnit nábytek mezi kancelářemi.
  • Přesunout těžké trezory a kopírky.
  • Přivézt a usadit (případně smontovat) nový nábytek.
  • Vyřadit a zlikvidovat starší vybavení.
  • Přestěhovat, smontovat nebo přepravit cokoliv jiného.

 

Jak stěhování s námi probíhá? Vezmeme to pěkně krok za krokem.

1. Kontaktujte nás

Zavolejte nám, nebo napište, že máte předběžný zájem o stěhování. Domluvíme se na schůzce, resp. na prohlídce stěhovaných prostor.

U

2. Prohlídka

V domluveném čase se sejdete se zástupcem naší firmy, který bude mít celé vaše stěhování na starosti. Vše s Vámi prokonzultuje, poradí s přípravou, dohodne se s Vámi na rozsahu služeb a navrhne nejefektivnější variantu průběhu celého stěhování.

3. Nabídka

Nejpozději do druhého dne Vám zašleme strukturovanou nabídku vypracovanou na základě Vašich požadavků. Pokud Vám nabídka bude vyhovovat, závazně si potvrdíme termín stěhování.

 

+

4. Před stěhováním

Přivezeme obalový materiál ( standardní a PC krabice, bublinkové a strečovací folie, štítky a pásky). V případě potřeby zajistíme i balicí servis, včetně popisu jednotlivých krabic a inventáře. Co bude potřeba, to demontujeme. Zajistíme zábory parkovacích míst, průchodnost přístupových tras a jejich ochranu tak, abychom předešli jakémukoliv poškození prostor ve kterých pracujeme.

*

5. Stěhování

Samotné stěhování proběhne dle navrhnutého harmonogramu. Vše rozmístíme dle plánku nebo instrukcí v nových prostorách. Případné změny budeme řešit operativně. Pojištění manipulace, přepravy i prostor ve kterých pracujeme je samozřejmostí.

/

6. Po stěhování

Vše má své místo a vy se už můžete pomalu začít věnovat své práci. Pokud jste měli zapůjčené krabice, máte dostatek času na jejich vybalení a vrácení.

7. Byli jste spokojeni ?

Věříme, že ano. Najděte si prosím chvilku a napište nám referenci. Budeme také rádi, když nás doporučíte dál. Děkujeme Vám.

Zaujaly vás naše služby? Napište si o cenovou kalkulaci.

Samozřejmě nezávazně a zdarma. Vyplňte níže formulář a hned budete vědět cenu a co to obnáší.
Nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 735 508 608.

 

* takto označená políčka jsou povinná